Alhamdulillah…

Alhamdulillah, pada 15 Mac yang lepas. Aku dengan rasmi telah bergelar suami kepada Suzalina yang aku kenali sejak 7 tahun lepas.

”Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertakwa.”

Aku ingin menjemput kengkawan untuk datang ke Majlis aku pada 22 March 2008. Peta lokasi rumah aku ada di entry sebelum ini. Terima kasih.

P/S: Untuk melihat lebih banyak gambar. Sila klik di sini dan aku telah aturkan mengikut acara. Terima Kasih.

20 responses to “Alhamdulillah…

  1. alhamdulillah…

    tahniah bot…sorang lagi kawan aku dah kawen..

  2. Salam …

    Tahniah kak pB ucapkan.

    Doa kak pB agar dobot n isteri akan bahagia .
    Dunia perkahwinan ni , penuh dgn duri dan onaknya.
    Semoga dpt melayari dunia perkahwinan dengan penuh jayanya.

  3. Congrate bot & oja
    akhir nya kan?????
    gabra tak bot maser akad???
    anyway alhamdulilah, everything is went well…
    gud….se ya at your seremban Wed…

  4. tahniah Bot, welcome to d club…AMAT biler lagi Mat? udah2lah hidup berkelana…!!hehehee

  5. tahniah doBot n ojalina!
    semoga berbahagia sehingga ke anak cucu!
    jumpa di taman guru!

  6. aku kene lepaskan syahar n ayuz dulu anjas…

  7. takde streaming life ke kat internet?

  8. live bukan life hehehe
    ape pun … so damn sorry .. x attend konyer wedding … aku tak sihat ar

  9. Tahniah bot… Mohon maaf atas tak dapat menghadiri majlis ko. Kita hanya merancang. Tak sangka pula ada berita kematian di Kelantan. Apapun, semoga perkahwinan yang dibina akan berkekalan sehingga akhir hayat. AMIN

  10. Congrats Bot… x dpt dtg wed ko..apepun slmt menempuh hidup baru. ko dah masuk LEVEL yg seterusnya dlm CHAPTER hidup ko.hehhe

  11. congratz bro…smoga kekal ke akhir hayat

  12. congrats dobot. sorry sebab tak attend wedding ko. aku sibuk melompat2 di sepang, huhu.

    anyway aku doakan korang berbahagia di dunia dan akhirat serta dianugerahkan zuriat2 yang soleh dan solehah, aminn 🙂

  13. hai dobot..tahniah tahniah. ingat aku tak lagi, aku buat praktikal kat tempat kau jelai gemas..ok laa aku skang pening kepala nak pikir tajuk final year projek, aku bawah Prof Aziz. nak tanya laa kalau aku jadikan tempat kau tu sebagai field site untuk projek aku boleh tak? aku dengar cuti bulan 5 ade gak student g jelai gemas kan..

  14. Tahniah 🙂

    Jom gi Jubli Perak MRSM Terendak 😀

  15. tahniah bot…ngam-ngam musin hujan lak nie…hehehe.

  16. Tahniah Dobot.. selamat pengantin baru utk ko dan isteri

  17. tahniah bro.Selamat pengantin baru.Salam perkenalan dari blogger rezdrake

  18. tahniah bot dh jadi suami orang

  19. tahniah dobot noo… moga jd suami solehh… amin…

Tinggalkan komen